Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie informuje, iż na podstawie art. 38 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w dniu 18 kwietnia 2017 r. wpłynęły zapytania dotyczące opisu przedmiotu zamówienia. Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający udziela wyjaśnień:
Pytanie nr 1:
Co Zamawiający rozumie przez zabudowę targową? Czy zabudowy mają mieć 2 ściany, 3 ściany?
Odpowiedź:
Przez zabudowę targową zamawiający rozumie, że każde stoisko ma mieć 3 ściany. Dopuszcza się aby boczna ścianka jednego stoiska była jednocześnie boczną ścianką drugiego stoiska.
Pytanie nr 2:
Czy Zamawiający nie oczekuje koszy na śmieci przy każdym ze stanowisk?
Odpowiedź:
Zamawiający nie oczekuje koszy na śmieci przy każdym stanowisku.
Pytanie nr 3:
Czy stanowiska mają być opisane? Jeżeli tak to w jaki sposób?
Odpowiedź:
Stanowiska nie muszą być opisywane. Oznakowanie stanowisk będzie po stronie Wystawców.
Pytanie nr 4:
Zamawiający pisze, iż jednym z elementów Zamówienia jest opracowanie i wydrukowanie
2 rodzajów publikacji, a opis jest tylko do jednej- plakatu? Proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedź:
W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia widnieje błąd mówiący o konieczności opracowania
i wydrukowania 2 rodzajów publikacji. Zamawiający informuję, iż obowiązek ten dotyczy tylko jednego rodzaju publikacji, tj.: plakatów.
Pytanie nr 5:
Proszę o podanie godziny podania lunchu, gdyż jest to istotne z punktu widzenia wyceny usługi.
Odpowiedź:
Lunch przewidziany jest na godz. 15:25 -16:00.
Pytanie nr 6:
Jaką odpowiedzialność ponosi Zamawiający za ewentualne szkody wyrządzone przez odwiedzających targi, wystawców, uczestników konferencji? Czy Zamawiający przewiduje ubezpieczenie tej imprezy?
Odpowiedź:
Wojewódzki Urząd Pracy objęty jest ochroną w zakresie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej
w ramach polisy Województwa Zachodniopomorskiego. Zakres ubezpieczenia polisy obejmuje Odpowiedzialność cywilną z tytułu organizacji, współorganizowania i przeprowadzania imprez, w tym imprez masowych, o zasięgu ogólnokrajowym i międzynarodowym, na terenie RP oraz poza granicami kraju. Od Wykonawcy nie wymaga się ubezpieczenia imprezy stanowiącej przedmiot zamówienia.
Pytanie nr 7:
Proszę o wytłumaczenie kryterium oceny ofert w zakresie konferansjera? W jakim celu postawione kryterium dotyczy konferencji dotyczących tematu EFS, skoro jego rolą jest tylko zapowiadanie kolejnych osób i tematów dostarczonych przez Zamawiającego? Nie pełni on roli moderatora, prowadzącego dyskusję, eksperta? Skąd pomysł na takie kryterium oceny oferty? Czy ktoś kto przeprowadził 50 eventów z innych zakresów, gdzie pełnił takie same obowiązki
nie wykażę się jeszcze większym doświadczeniem i umiejętnościami ?
Odpowiedź:
Kryterium związane z doświadczeniem zaproponowanego konferansjera w zakresie prowadzenia konferencji/ eventów o tematyce Europejskiego Funduszu Społecznego w perspektywie finansowej 2007-2013 i/lub perspektywie finansowej 2014/2020 ma na celu płynne prowadzenie spotkania
o konkretnym temacie. W razie potrzeby konferansjer będzie zobowiązany podsumować wypowiedzi lub naprowadzić rozmowy na odpowiednie temat, nadać im odpowiedni kierunek.
Pytanie nr 8:
Czy Zamawiający może zamieścić formularze 4,6 i 7 w wersji edytowalnej na stronie internetowej? Odpowiedź:
Wskazane Formularze, zgodnie z SIWZ zostaną przekazane Wykonawcy, którego oferta otrzyma największą ilość punktów.
Dziękujemy za zainteresowanie przedmiotowym postępowaniem.