Obowiązki instytucji szkoleniowej
Każda instytucja szkoleniowa wpisana do Rejestru Instytucji Szkoleniowych zobowiązana jest do informowania właściwego wojewódzkiego urzędu pracy o:
1. zmianie siedziby, otwarciu lub likwidacji oddziałów lub filii - w terminie 30 dni od dnia wystąpienia tych okoliczności.
W sytuacji wystąpienia ww. okoliczności, instytucja szkoleniowa zobowiązana jest przesłać do WUP informację o zaistniałych zmianach w postaci papierowej bądź elektronicznej wraz z dokumentami rejestracyjnymi potwierdzającymi tę zmianę (o ile dokument ten nie jest dostępny w publicznie dostępnym rejestrze elektronicznym, np. CEIDG).
2. kontynuacji działalności szkoleniowej w kolejnym roku kalendarzowym, podając w terminie do dnia 31 stycznia aktualne dane.
Instytucje szkoleniowe wpisane do rejestru, które nie złożą wniosku o kontynuację działalności w wymienionym terminie zostają wykreślone z rejestru.
W celu ponownej rejestracji należy złożyć wniosek o wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wraz z załącznikami.