Nowoczesny system badania preferencji, predyspozycji i kompetencji zawodowych w koszalińskim Centrum Informacji i Planowania Kariery Zawodowej.
W 2018 r. dzięki nowemu elektronicznemu Systemowi Doradztwa Zawodowego klienci CIiPKZ w Koszalinie mogli skorzystać z przygotowanego z myślą o pracownikach i pracodawcach „Narzędzia do Badania Kompetencji” oraz „Kwestionariusza Zainteresowań Zawodowych”. Sprawne wykonywanie powierzonych obowiązków i osiąganie założonych celów jest uwarunkowane posiadaniem odpowiednich kompetencji. Znając poziom własnych kompetencji można świadomie kierować swoim rozwojem zawodowym i efektywnie wykorzystywać swój potencjał.
Współcześni pracodawcy coraz częściej wybierają kandydatów do pracy, kierując się posiadanymi przez nich kompetencjami. Starają się pozyskać takich pracowników, którzy będą posiadali odpowiednie umiejętności, wiedzę i doświadczenie. Coraz większe znaczenie nabierają również postawy i predyspozycje aplikujących osób. Zatrudniający przyglądają się tzw. kompetencjom miękkim kandydatów, zwłaszcza ich cechom psychicznym, motywacji czy umiejętnościom interpersonalnym.
Centra Informacji I Planowania Kariery Zawodowej dysponują od niedawna „Narzędziem do Badania Kompetencji” (NBK), pozwalającym określać zarówno kompetencje osobiste, społeczne jak i menedżerskie osoby badanej.
Z możliwości tej skorzystali jako pierwsi studenci Politechniki Koszalińskiej. W dniach 19 i 22 stycznia br., w siedzibie koszalińskiego CIiPKZ, 13 studentów kończących studia w semestrze zimowym, poddało się badaniom przy użyciu Kwestionariusza Zainteresowań Zawodowych i Narzędzia do Badania Kompetencji. Chcieli oni poznać własne kompetencje oraz predyspozycje zawodowe rozumiane jako wrodzone skłonności do wykonywania danego zawodu i zwiększyć tym samym swoje szanse na znalezienie w przyszłości satysfakcjonującej pracy.
Jeśli i Ty chcesz skorzystać i zaskoczyć przyszłego pracodawcę lub obecnego szefa - zapraszamy na bezpłatne konsultacje i badania.
Umów sie na spotkanie:
94 344 50 00 |
cipkz-koszalin@wup.pl |